Ojsan


Ja, gud vad dålig jag är på att uppdatera! Antingen så jobbar jag, eller så är jag och Tommy ute och ränner, eller så orkar jag helt enkelt inte. Men nu var det hög tid kände jag.

Vi har hunnit med mycket den senaste veckan. Förra fredagen så bjöd vi hem svärföräldrarna på middag. Jättetrevligt! Förra lördagen så var vi bjudna hem till Kicki och Pether på halloweenfest. Jättekul! Förra söndagen så fyllde Karin år, så då var vi dit och gratulerade henne och fick jättegod middag och gott fika :)

I onsdags så blev vi bjudna hem till Johnny och Wenke på middag. Vi fick tacos. Gott! Jag och Tommy skulle egentligen äta stuvade makaroner och korv. Efter middagen så kikade vi på bilder från Bulgarien, också blev det lite guitarhero förståss :)

Ikväll så var vi bjudna hem till Idas Martin. Emelie och Charlie kom också :) Vi drack glögg, åt lussekatter och pepparkakor. Mys :)

Och mitt uppe i allt det här roliga så har jag jobbat. Det är kämpigt att ta sig upp så svinigt tidigt på mornarna, men det är absolut värt det.

I morgon, eller senare idag blir det ju, så har vi fullt upp. Vi ska åka ner på stan och köpa hårfärg och hårspray till mig, också ska vi kika på en halsduk åt Tommy. Sen ska vi fixa ett busskort till mig, sen ska vi på Jula och titta på däcksidor till bilen och lite annat. Och efter det så ska vi åka och storhandla. (Från och med i morgon har vi förbjudit oss från att åka och handla var och varannan dag. Nu har vi gjort matschema för två veckor framöver och har gjort handlingslapp. Kommer att bli mycket billigare så.) Och efter det så behövs det städas här.

Måste bara berätta en till sak. Häromdan så förhandsbokade jag och Tommy Guitar Hero World Tour! Hela paketet kostade 1800 kr, och då följer det med trumset, en gitarr och en mic. Men då fanns det ett erbjudande där man fick köpa till en extra gitarr för 100 kr. Självklart tyckte både jag och Tommy, eftersom att en gitarr i butik kostar runt 500. Preliminärt så släpps det nu den 21:a, och då kommer vi att kunna hämta ut det på posten den dagen. Fast vi kommer med största sannolikhet att hämta ut det den 24:e, eftersom att vi åker till Åre och roar oss 21:a till 23:e.

När vi kom hem från Ida och Martin ikväll så tappade jag upp en skumbad. Tommy tände ljus inne i badrummet och släpade med sin laptop dit. Vi låg säkert en timme i badet, kikade på film och hade det allmänt gott. Lite trångt var det, men finns det hjärterum så finns det stjärterum :). Jättemysigt!

Ne, nu är det dags att sova. Meningen var att det bara skulle bli en snabb uppdatering, för jag är så himla trött. Men det blev ett väldigt duktigt inlägg till slut :)

Sov gott!

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Mycket som har hänt ser jag! =) Är så avundsjuk på err att ni ska få åka till Åre och ha massa härligt!!! Puss!

2008-11-07 - 12:24:26
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Härligt med en uppdatering! är ju van att kunna läsa vad du gör varje dag! Visst märks det att du är kär alltid! Kan du inte lägga till mig på din blogglista Sarah! Jag har länkat dig iaf! Puss

2008-11-07 - 13:45:26
URL: http://emedfalk.blogg.se/
Skrivet av: Kicki eller Pether

Ja jävlar, det händer mycket!! Jag blir lite avis också. Men jag missunnar absolut inte dig detta, jag tycker du är värd det =) Och pengar verkar ni ha!? Vart kommer alla de ifrån. Puss o kram!

2008-11-08 - 07:35:22
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Gurrigurran

Åh vad roligt! Det där mysbadet lät ju alldeles otroligt mysigt ^^

Hoppas att ni har det bra! Pyss

2008-11-09 - 20:43:35
URL: http://nogg.se/gurran

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0