Ikväll har vi Ida och Martin på besök


Vi har druckit kaffe och fikat almondytårta. Och nu sitter jag och Ida och blir lite småupprörda på våra pojkvänner som inte tar någon hänsyn till oss vad gäller tv-spel :P

I morgon ska jag iväg och klippa lilla N. Hon ska ta dagiskort på måndag, och då undrade hennes mamma om jag ville klippa henne. Sist jag klippte henne blev hon jättefin i håret :)

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag har Tommy i mitt liv. Han är världens underbaraste kille. Idag pratade vi lite hit och dit om allt möjligt, när han helt plötsligt bara säger; Vad vacker du är. Han är helt underbar, och han får mig att känna mig vacker. Jag älskar honom.


Jag älskar dig Tommy.♥


Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0