After Work

Förra fredan så lyckades jag byta bort mitt kvällspass. Tur att man har så snälla arbetskamrater som ställer upp! Annars hade jag inte kunnat följa med. Och jag kände verkligen hur roligt det skulle vara att träffa jobbarkompisarna någon annanstans än på jobbet.

Vi gick på GIII och åt. Riktigt bra mat måste jag säga! Vi hade jättetrevligt.

Med respekt för mina jobbarkompisar så nämner jag inga namn, och lägger inte ut några bilder på dom. En av mina jobbarkompisar lyckades få tag i min kamera. Och han hann ta ett antal bilder på mig.


   



När vi hade ätit klart, och när alla hade kissat färdigt så gick vi vidare till The Rock. Och där var det nästan inte en själ. Vi gjorde våra beställningar och satte oss på övre planet. Där diskuterades det musik, graviditeter, barnuppfostran och mycket annat.

Om det inte hade varit för att jag skulle börja jobba klockan 07.00 dagen efter så hade jag stannat kvar längre. Men när läget var som det var så bestämde jag mig för att ta 22.10 bussen hem, vilket var ett smart drag. Jag var nämligen nog trött dan efter. Och det kändes bra att jag inte behövde skylla på någon bakfylla, eftersom att jag endast drack en cider och en orgasm.

Jag har lovat mig själv dyrt och heligt, att jag aldrig, ALDRIG någonsin ska komma till jobbet bakfull! Sådeså!

Vilket fall som helst så blev det en trevlig kväll. Tack allihopa!

Kommentarer
Skrivet av: David

Ja jag hade riktigt trevligt i norge. Jag kommer att åka dit igen under semestern helt klart. Trondheim är en riktigt trevlig stad och Björnar är en god vän och trevlig familj. Grabben Andreas är fantastisk. Har aldrig träffat en liten unge på 9 månder som aldrig skriker. OK, han grinade en gång, men annars skrattar han och är upptagen med att kolla på allt och alla.

Oj oj! någon lyckades ta kort på dig. Det är inte det lättaste, men som vanligt försöker du dölja dig. Det är synd tycker jag eftersom du är en fin tjej. Ha det bra. Kram.

2008-05-08 - 23:55:23
URL: http://bejje.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0