Långfredag

Ja, då är det dags för en uppdatering.

Dom senaste dagarna kanske ni kan lista ut vad jag har gjort? Jag har jobbat förstås. Det är nog min favoritsysselsättning just nu tror jag. Jag trivs så sjukt bra och har så trevliga arbetskamrater!

Sent igårkväll så kom grannarna förbi. Vi satt och pratade och drack whiskey och vin. Riktigt trevligt och mysigt. Sen ringde Ida och Nicole, så vi tog oss en promenad. Ganska kallt och blåsigt, men det var riktigt skönt att få i sig frisk luft! Tack flickor för en rolig kväll :)

Idag har jag varit ledig. Så jag passade på att sova länge. Resten av dagen har jag spenderat i duschen, och framför datorn. Har fått dille på Beckfilmerna. Så jag har kollat på fem stycken idag, och ska snart köra igång den sjätte.

Nu har jag fyra dagars arbete framför mig. Och jag kommer att missa Kicki och Pethers myskväll på lördag, vilket jag är sur över. Men det finns tyvärr inte så mycket att göra åt det.

Förresten så tycker jag att deras bäbis ska kika ut snart :). Jag har gissat att han kommer ut den 6:e april. BF är 4:e april. Och jag tror ju då att det är en liten kille. Trodde att Evangeline var en kille också. Men gud så fel jag hade. Det var ju världens finaste tös som kikade ut :)

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Tack för de fina kommentarerna gumman! Och sms! =) Har inte orkat svara förns nu, fullt upp hela tiden känns det som. Och när hon sover får man passa på att sova! Hoppas att vi kan ses snart! Pussar och kramar!

2008-03-22 - 11:43:35
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0