Ännu en shoppingfredag

Idag åkte jag in till stan och umgicks med Emelie. Det var så länge sen nu! Vi lunch/fikade på Törners och tog en ordentlig shoppingrunda. Det som var annorlunda idag var att det inte var jag som shoppade som en galning. Den biten stog Emelie för :). Nejdå, skämt och sido, hon köpte mycket fint :). Och kläder får man aldrig för mycket av. Eller? :)

Själv så gjorde ju jag ifrån mig ordentligt på shoppingfronten förra fredan. Men jag kom hem med en jättemysig hoodtröja. Dock inte med huva, utan med en lååång krage. En mörkgrå. Köpte också gråa benvärmare, smink :), och ett par gristofflor. Ja ni vet, ett par såna där mystofflor, som föreställer söta grisar. Skönt för fötter som gärna blir till isbitar fram mot kvällen. 

Var också in på Synsam och provade ut ett par nya bågar. Hittade ett par jättefina, och SKÖNA! Satt mycket bekvämare och mycket bättre än dom förra. Den här gången valde jag ett par helt i plast, så förhoppningsvis så tappar dom ingen färg.

Också hade ju jag tänkt att jag skulle ha gått upp till Linda ikväll. Hade köpt popcorn och choklad som jag tänkte att vi kunde mumsa på, och snacka lite strunt. Men jag började känna mig så mosig och yr när jag kom hem. Tog tempen och hade minsann 39 i feber. Så det var bara att ta ett par alvedon och lägga sig på soffan. Får se om jag mår bättre i morrn, för då går jag upp till Linda en sväng. Stackarn som sitter helt självsammen :/

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0