God morgon

Idag är jag uppe med tuppen. Inte helt ovanligt eftersom att jag jobbar ganska mycket nu. Har precis slagit igång en panna kaffe så att mina arbetskamrater kan börja morgonen med livets dryck :P

Jag var faktiskt ledig i lördags och i söndags. Och i lördags hade vi skoj! Bilder kommer när jag har lite mer tid över.

Jag längtar tills på lördag! Då ska jag få se en av mina bästa vänner säga ja till sin kärlek. Bäst att inte sminka sig, och bäst att ta med sig några rullar hushållspapper.


Klockan är inte ens 7, och jag håller redan på att rinna bort. Undrar just hur jag ska klara den här dagen?

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Tack för i lördags gumman! =) Längtar också till lördag! Puss!

2008-07-29 - 22:39:52
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0