Snus och mens - mina största bekymmer

Igår natt sov jag inte en blund. Det enda jag tänker på är snus, och hur härligt det skulle vara att få ta en snus. Jag är lockad till det hela tiden. Skulle vilken tid som helst på dygnet kunna rusa till närmsta mack, (som är öppen då förstås, så då får jag springa till stan) och köpa snus.

Jag har försökt att sluta med snus en gång förut. Det var väl ganska precis ett år sen nu. Då klarade jag av tortyren i 17 dagar, sen orkade jag inte längre. Mitt humör var sjukt jobbigt att handskas med. Jag kunde inte gå till skolan vissa dagar, dels för att jag mådde fysiskt dåligt, och dels för mitt humör.

Och inte nog med allt det här. När man som minst anar det, så ska man till och få mens nu också. Jag har inte haft mens på 3 månader, men NU, just precis nu kommer den. Förbannat också.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Två skitgrejer på samma gång, inte lätt gumman =/ Puss!

2008-01-06 - 16:53:39
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0