Ordning och Reda

Har nu suttit en bra stund och sorterat och donat med alla filmer, all musik och alla miljontals bilder. Bara att döpa alla bilderna tog ju en evighet. Jag kan ha det hur stökigt som helst omkring mig, men i min dator vill jag ha ordning och reda. Allt ska ha sin speciella plats. Allt onödigt skit raderas, och allt som jag ska ha kvar döps och organiseras i mappar. Har också köpt ett par USB minnen, så nu är alla bilder i tryggt förvar.


Nu väntar en lång och kokhet dusch. Sen ska jag lägga mig i soffan och kika på film.

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Men det är så härligt när det är gjort, eller hur? =) Puss

2008-01-27 - 08:23:21

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0