Nyårslöftet håller i sig

Nu är det 5 januari, och jag har inte tagit en enda snus på fyra hela dagar. Jag är helt allvarligt inne på min femte dag utan snus. Och det känns riktigt bra!

Dock så har jag inte klarat mig undan abstinensen. Jag har varit på ruskigt dåligt humör nu dom senaste dagarna, och det känns som att jag kommer att vara det ett par dagar till. Jag kan ju inte sova! För guds skull, jag kan inte sova på nätterna, men däremot en liten stund på dan. Åh! Jag blir galen, jag vill sova.


Ska försöka mig på att somna till en film. Det brukar hjälpa.


Kommentarer
Skrivet av: Kicki

BRABRABRA!!!

2008-01-05 - 11:12:17
Skrivet av: Linda

Du e så duktig så gumman... Tänk om ja kunde vara lika duktig

2008-01-05 - 11:59:22
URL: http://linda0644.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0