I fredagskväll

befann jag mig i en kvarterslokal i Torvalla. Gardinerna var fördragna för att nyfikna barn inte skulle se vad som försegick där inne. Det var nämligen sexparty :). Det visades ett helt gäng olika massagestavar, penisringar, handbojor, glidmedel, massageoljor, klitorisretare och mycket, mycket annat.

I lördags for jag hem till Sara, och där blev jag minsann bjuden på tacos, mums! Tack för det! Efter en stund kom Kicki, och så småningom så kom Annelie också. Det blev en avslappnad och lugn kväll. Vi pratade bäbisar, obehagliga gynundersökningar, bröllop, och en massa andra saker som jag inte minns. Jag var riktigt trött, så på slutet hade jag verkligen problem med att hålla mig vaken. Jag och Sara somnade till en av Vännersäsongerna.

I Söndags så var jag bjuden på kalas. Nova - Svampbobfyrkantsbralla fyllde 4 år förra helgen. Stora och duktiga damen :). Det blev paketöppning, 3 olika tårtor och kaffe. Vi åkte hem vid 15.30 tiden.

Efter middagen la jag mig på soffan. Tänkte att jag skulle se om det var något bra på tvn. Två sekunder efter att jag hade lagt mig så sov jag.

I morgon väntar jobb. Och dagen efter det, och dagen efter den dagen väntar också jobb. Suck. Jag är inne i en period då jag känner mig allmänt nere och trött. Jag har varit sjuk ofta nu på senaste tiden, och det tar verkligen på krafterna. Jag känner mig fortfarande inte kry, men det går ju inte att ligga hemma hela tiden heller.


Nu blir det en promenad på isen, sen film ett par timmar.


Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0