En typisk magsjukedag

Idag har jag legat i sängen nästan hela dan. Förutom dom gånger då jag har blivit tvungen att byta lakan, eftersom att dom blivit alldeles blöta i svett, trots att jag bara har haft ett tunt påslakan över mig. Men nu har det vänt, för nu fryser jag istället. Har just klivit upp från ett kokhett bad. Och visst, det var skönt för stunden, men nu fryser jag lika mycket igen.

Det har blivit mycket filmtittande idag. Kikade på Mio Min Mio bland annat. Jag har inte sett den på säkert 10 år. Hade verkligen glömt bort hur bra den är. Har också tittat på Ciao Bella. Min nya favoritfilm. Så himla fin film, verkligen. Första Beckfilmen med Haber och Persbrandt, bägge säsongerna av Tusenbröder, Tusenbröder - Återkomsten, Wallander - Pyramiden. Ja, som sagt, ganska mycket film. Och mer blir det alldeles strax då jag ska kika på Wallander - Jokern, Wallander - Byfånen, Wallander - Fotografen.


Ne, på med tjockstrumpor, mysbrallor och en stor tröja. Också ska jag se om jag kan få i mig lite fil.

Kommentarer
Skrivet av: matilda

tack för de fina orden på min blogg, det betyder att du bryr dig och finns där. vi måste träffas snart så jag kan klippa dig, och så jag får se ciao bella! ;) kram

2008-01-13 - 21:59:27
URL: http://matvild.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0