Sista lediga dagen för den här gången

Aldrig har jag väl varit med om att mina lediga dagar har gått så här snabbt. Skulle kunna tänka mig att vara ledig nån dag till faktiskt. Fast jag ska inte säga så mycket, för nu jobbar jag två dagar, varav en dag är ett kortpass, sen jobbar jag inte förrän den 4/3 nästa gång. Så jag har det nog rätt lyxigt ändå.

Oj! Det toksnöar ute! Och jag läste i tidningen igår att SMHI har konstaterat att våren är här. Men det kanske inte gällde Jämtland? Jag vill vilket fall som helst ha sommar nuuuuu!

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Jag hinner inte kommentera! jag har hundra inlägg att läsa nu :D Vilket jag tackar för förståss. =)

2008-02-28 - 09:58:48

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0