Hur kan man vara så beroende av en tv-serie?

Igår kväll tittade jag på sista avsnittet, på fjärde säsongen av One Tree Hill. Och det kändes lite sorgligt faktiskt. Ungdomarna slutade High School och deras drömmar och framtidsplaner låg framför deras fötter. Och visst visste jag att kommande säsong skulle handla om helt andra saker än High School, fester, kärlek, svartsjuka och lögner. Men inte visste jag att det skulle kännas så konstigt att börja kika på säsong fem. Men nu gör jag det och jag får leva med att det känns annorlunda. Det är ju inte mindre spännande direkt :)


Vilken serie är du galen i?

Kommentarer
Skrivet av: Tanya

följer Gray's Anatomy.. Har hittils köpt alla säsonger som kommit ut i sverige, och ny säsong på tv:nu =)Men jag har valt att inte titta på det nya säsongen.. Kanske köper den på dvd =)

2008-02-23 - 11:40:47
Skrivet av: Ida

haha vilken serie är man inte galen i? Nej men Greys anatomy och 2900 Hapiness är mina droger... haha

2008-02-23 - 16:03:35
URL: http://jenkka.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0