Cleaning Up Weekend

Nu har jag gjort helg. Tänkte att jag skulle ägna den här helgen till att gå långa sköna promenader med Zorro. Andas in frisk och härlig luft, bli rosig och fin om kinderna, för att sen komma in, tappa upp ett hett bad med skum och härliga badkulor med fräsch doft, ligga där i timmar och läsa en spännande bok. Sen tänkte jag att jag skulle poppa lite popcorn, krypa upp i soffan och dra en filt över mig och göra klart mitt broderi.

Det var vad jag tänkte. Men inte vad jag ska. För jag ska flänga runt här hemma med dammsugaren i ena handen och skurmoppen i den andra. Städa, putsa, dona. Tvätta undan all tvätt, sortera alla förbaskade garderober som lätt blir en gömma för saker man absolut måste ha kvar, men som man inte vill se. Är det någonting jag har glömt? Ja just det, jag ska byta gardiner också.

image59

Kommentarer
Skrivet av: Anna

oh hua, ja, en himla tur att man har dammsugare och tvättmaskin du :) Önskar mig en diskmaskin också så är livet komplett ;)

2008-02-07 - 20:12:41
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se
Skrivet av: Annie

Jodå det är bra med mig, eller som förväntat när man är gravid iallafall! ;) Ont överallt och illamående!..... Själv då? Hur orkar du städa så mycket!? Jag är glad om jag orkar bädda sängen ;P Puss!

2008-02-08 - 10:09:23
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0