Oj, gud vad tiden går fort!


En vecka kvar till julafton, och två veckor kvar till min födelsedag. Och vilken söt sambo jag har! Igår när han kom hem från jobbet så pussade han mig på kinden och sa grattis. För vad?, frågade jag. På tremånaders dagen. Han kommer ihåg det datumet, och han kommer ihåg vilket datum vi hade vår första dejt till och med :)

Igår kändes ryggen lite bättre (men långt ifrån bra), så jag bestämde mig för att byta sängkläder, och vädra täcken och kuddar. Men då kände jag, att man kan ju inte byta sängkläder utan att ha dammsugit först. Så det slutade med att jag dammtorkade, dammsög (det hjälpte Tommy också till med) och skurade hela lägenheten.

Efter allt stök så lagade Tommy en jättegod middag, sen mös vi ner oss i en stor renbäddad säng och kollade på film. Och inte helt otippat så somnade jag efter en kvart :P

Vaknade dock för en timme sen, med världens värk i ryggen. Det var ju förstås dumt av mig att gå så hårt ut med storstädning när ryggen var långt ifrån bra. Men men, vi har det rent och fräscht nu iallafall :)

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Grattis till er! =) (Vi har en grön julgran!)

2008-12-17 - 10:31:54
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0