Sömnlös i Torvalla


Som vanligt när jag snart ska upp och jobba så får jag inte en blund i ögonen. Jag ska pröva att jobba med min onda rygg i morgon. Går det inte så blir jag nog hemma i helgen.

Nu när jag inte kan sova så tänkte jag att jag skulle slå in julklappar åt dom här prinsessorna.



Sen ska jag ta mig ett hett bad, och efter det så ska jag plocka ögonbrynen, klippa alla naglar och måla tånaglarna. Så jag får fullt upp :)

Vi har fortfarande några julklappar kvar att köpa, och jag kan inte begripa när vi ska få tid till att åka och handla dom! (Tommy måste först och främst få lön, och den får han på fredag). På fredag är jag ledig, och då ska jag träffa flickorna. På lördag jobbar jag (förhoppningsvis) 7-20.30. På måndag jobbar jag (förhoppningsvis) 14-20.30 och på tisdag jobbar jag (förhoppningsvis) 12-20.30. Och sen är det julafton! Panik

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Ja du har då inte mycket tid kvar att köpa julklappar på! Jag är ÄNTLIGEN klar, det är skönt =) Pusspuss

2008-12-18 - 07:58:14
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Aww sötisar :D

2009-01-03 - 01:29:10
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0