Himlen har öppnat sig


Och snön bara vräker ner. Mysigt när man sitter inne, men inte lika mysigt när man är ute.

Igår när jag hade slutat så kom Tommy och hämtade upp mig, också for vi ner till pappa en sväng. Vi tog med oss Zorro hem till Torvalla, tänkte att vi skulle få rå om han lite medans pappa repeterade. Men vad gjorde jag när vi kommit hem? Jo, jag la mig i sängen och sov. Så Zorro och Tommy chillade utan mig i vardagsrummet. Efter en stund kom pappa och åt middag med oss, och sen for dom hem.

Idag jobbar jag min 5:e dag på raken. Jobbar i morgon också, sen är jag faktiskt ledig en dag.Ska bli sjukt skönt. Visserligen behövs det städas och tvättas hemma, så så mycket ledig blir jag nog inte :P

Ne, nu ska jag återgå till jobbet.

Tommy ♥

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0