Tack gode gud!

Jag har äntligen börjat återhämta mig från en jobbig vecka, som jag har tillbringat mest i sängen. Jag är fortfarande ganska öm i halsen, men feberfri! I lördags var jag så pass pigg att jag faktiskt städade huset. Och sen på kvällen så for jag in till stan, för en trevlig kväll med god mat och väldigt trevligt sällskap. Dock så blev jag akut jätteklen när jag skulle fara hem där vid 2-tiden. Kallsvettades och mådde sjukt illa. Men det var som tur var bara tillfälligt, för efter en lång avkopplande dusch så kändes det bättre. Söndagen var också en väldigt trevlig dag, men det berättar jag om en annan gång.

Igår jobbade jag faktiskt. Och gud vad trögt det går att jobba när man har varit sjuk! Hjärnan ville inte riktigt vara med. Det tog en stund innan jag kom på vad som saknades när jag skulle hjälpa en farbror med dusch. "Brukar ni inte ha stövlar på er?" frågade han. Just precis. Ingen hitt att ställa sig i duschen med foppatofflor kanske.

Nu är jag ledig resten av den här veckan. Eller ja, från jobbet iallafall. Trodde att jag skulle få slappa dom här lediga dagarna. Men icke. Full rulle varje dag. Men jag bara måste få hinna träffa Kickigumman och Agnesprinsessan en sväng, hur mycket jag än har att göra.

Ikväll är första gången på länge som jag har pratat riktigt länge i telefon. Pratade med min gumma nere i Olofström i över 3 timmar. Har dock inte slagit Ida och hennes rekord, men det var länge iallafall. Och faktiskt välbehövligt! Planerar en resa dit ner snart, och den ska ske inom en väldigt, väldigt snar framtid. Jag saknar min gumma!


Kommentarer
Skrivet av: Annie

Usch att du skulle må så dåligt då =( Nu får jag ju dåligt samvete! =( Puss!

2008-08-19 - 13:15:50
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0