Detaljrikt inlägg :P

Igår var det full aktivitet hela dan. Jag och pappa for in till Piraten och storhandlade. Efter det så for jag hem till Kicki och Pether. Alla vi följdes åt ner på stan och sprang runt ett tag. Kicki kollade efter jacka till sig själv, och lite saker till Agnes. Själv så har jag funderat ett tag på att kika på en ny klocka (armbandsur). Så jag gick på Starlanders och kikade en sväng. Men det var inge kul att kika när man inte hade någon med sig som kunde ge goda råd. Så jag struntade i klocktitten just då.
 
Slängde ett öga åt Zizzi, och den gulliga tjejen som hjälpte mig förra gången jobbade igår, så jag kunde inte låta bli att gå in där. Och även den här gången fick jag väldigt bra service! Kom därifrån 1400 kr fattigare, men ett par byxor + ett linne + en kofta rikare. Så nu blir jag tjusig till dopet. Agnes godkände kläderna :D

När vi kände att vi var nöjda på stan så tog jag med mig Kicki till Starlanders. Hon har bra smak nämligen. Och jag köpte en sjukt snygg Calvin Klein klocka. Den påminner om klockan som ni ser på bilden. Men min klocka visar inget datum, min sekundvisare är blå/lila, och istället för prickarna så har min klocka lite längre streck. Jag är mycket nöjd med det köpet! Tack Kicki för hjälpen!


Sen promenerade vi tillbaka hem till Kicki och Pether. Drack kaffe och pysslade på en stund. Jag blev bjuden på god middag! Sen åkte jag, Kicki och Agnes till Torvalla, hämtade Elisabeth, och gick på ljusparty. Mycket trevligt! Efter partyt så åkte vi tillbaka till Fagerbacken, och sen åkte jag hem. Trött, men mycket nöjd med dagen.

Dock så dök det upp en grej som kändes mindre kul. Jag hade verkligen ingen aning om det, men tydligen så hade någon skrivit upp mig i boken på jobbet att jag skulle jobba igår kväll. Och det var mer än vad jag visste. Det står nämligen inte på mitt schema som jag har hemma att jag skulle ha jobbat igår kväll. Det måste ha blivit missförstånd någonstans, men jag känner mig ändå så fruktansvärt dum! Hade jag varit i Lit så hade jag givetvis sprungit upp på jobbet och gjort kvällen. Men jag befann mig ju i stan.

Gud vilket konstigt inlägg det blev. Men men :P

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Inget konstigt inlägg. Bra inlägg.. det verkar vara en vis Kicki det där ;) Puss*

2008-08-28 - 17:30:30
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0