Sarah recenserar

Har just tittat på Dirty Dancing för första gången i mitt liv. Har liksom inte kännt något behov av att se den förut, trots mitt filmintresse. Men eftersom att många har sagt att den ska vara sjukt bra, så blev jag tvungen att se den. Själv så tyckte jag inte att den var sjukt bra, den var mer lagom bra. Den får tre S av fem möjliga.



Har också kikat på Himlens Hjärta. Ett svenskt drama med endast Mikael Persbrandt, Lena Endre, Jakob Eklund och Maria Lundqvist, plus advokatens röst. Väldigt seg. Den får två S av fem möjliga.




Just nu så lyssnar jag på Nobels Testamente, som min favoritförfattare har skrivit förstås. Liza Marklund. Hon är för himla bra hon! Det som är synd, är att jag bara har tid att lyssna på den på kvällarna, och då är jag ju förstås alltid jättetrött och somnar rätt snabbt. Så jag hinner bara lyssna ett par minuter om gången. Så betyg på den kommer väl om ett halvår eller så :)


Kommentarer
Skrivet av: cissi

VET DU! Du måste se Pay it forward, Ja grejn som satan.

2008-08-06 - 16:12:57
URL: http://cecilianielsen.blogg.se/
Skrivet av: kickan

tyckte också att himlens hjärta va seg.. har också sett den och kommenterat den :P

2008-08-18 - 19:36:46
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0