Dålig

Det verkar gå någon slags obehaglig förkylning nu. Och även jag har lyckats dragit på mig skiten. I måndags började jag klockan 07.00. Vid 8 tiden fick jag en riktigt störande huvudvärk, som sen höll i sig resten av dagen, trots värktabletter. Och i måndagskväll så tog jag tempen, eftersom att jag svettades och frös om vartannat. Och inte helt otippat så hade jag ganska hög feber. I tisdags morse så var min hals alldeles igensvullen, och ont som fasen gör det! Så jag har varit hemma från jobbet hela den här veckan. Får väl se om jag orkar jobba i helgen. Som det känns nu så tror jag inte det.

Annars då? Jag planerar att åka ner till Olofström inom en ganska snar framtid. Min älskade vän Tezz tog sitt pick och pack och flyttade ner dit ganska nyligen.

Jag är fortfarande inne på en utlandsresa. Jag och Sara har inte börjat planera än, men det är inte direkt någon brådska. Men jag hoppas så innerligt på att det blir av!

Funderar hit och dit på om jag ska beställa tid för tatuering. Jag vill väldigt gärna, men jag kan inte bestämma mig för något motiv. Jag vet inte ens vem jag vill tatuera mig hos! Jag skulle väldigt gärna vilja ha någonting med liljor. Ja ja, vi får se hur det blir.

Idag har man ju verkligen anledning till att bara ligga i soffan och kika på film. Inte bara för att jag är sjuk, men också för att vädret inte är någon direkt höjdare.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0