Jag njuter!

Är ensammen hemma tills i morgon. Vilket faktiskt är rätt skönt. Jag njuter verkligen. Har visserligen Zorro hemma hos mig, men det gör mig ingenting. Han för inte så mycket väsen, utan ligger och myser i sin bädd.

Idag har jag städat och rensat bort en massa skit. Det blev två pinfulla svarta sopsäckar, bara av att rensa ur ett skåp och en hylla ur min garderob! Snacka om att jag har samlat på mig mycket genom åren.

Städningen såg jag som ett träningspass. Svetten rann och jag kände mig väldigt ofräsch, så jag ställde mig i duschen en snabbis. Och då konstaterade jag att det var dags att färga håret. Så nu sitter jag här med blondering i håret och väntar på att jag ska få skölja ur det, för att sen kunna ta ett långt skumbad och dricka en cider.

Jag vet att några undrar varför jag håller på att färga mitt hår ljust. Anledningen är att jag lite senare i höst ska gå och fixa till håret ordentligt hos en frissa i stan. Jag ska färga, slinga och klippa. Hela paketet. Och då är det en fördel om man har ljust hår. Det blir så mycket enklare då. Så jag har inte blondering i ihopp om att mitt hår ska få en snyggare färg, för det kommer det antagligen inte att bli. Jag kommer nog att se ut som en häxa eller nåt :P

Dags att skölja ur färgen nu. Vi hörs.

Kommentarer
Skrivet av: kickan

blev det bra i håret??:)

2008-08-19 - 21:02:44
URL: http://kick86.blogg.se/
Skrivet av: kickan

sv:haha.. det tror jag inte!

lägg upp en bild vettja :)

2008-08-19 - 21:21:11
URL: http://kick86.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Tackar så mycket! Ja det var jag, till Mia. Tycker att hon är sjukt duktig! Kramar

2008-08-20 - 00:03:20

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0