Sweet dream

Det är alltid svårt att sätta ord på hur jag känner för mina drömmar. Och jag kan aldrig förklara så att någon annan förstår hur underbar eller hemsk en dröm har varit.

För en stund sen så la jag mig för att kika på film. Och inte helt otippat så somnade jag. Jag drömde ganska mycket konstiga saker först. Men sen blev drömmen så fin och underbar, så jag känner verkligen lycka när jag tänker på den.

Jag och Kicki var ute och gick på en lång väg mitt i natten. Det var sommar, så allting kändes så behagligt. Vi var ensamma till en början, men efter en stund så gick en kille brevid Kicki. Han hade sin arm runt hennes midja, och dom såg så nykära ut. Dom pratade om att skaffa barn och att dom skulle gifta sig.

Efter ett tag så stannar vi, och en annan kille kommer springade mot oss. Han var helt okänd för mig, jag hade aldrig sett honom förut. Han slänger sina armar om mig, och vi kramas länge. Sen kysser vi varandra. Jag blev förälskad i honom på en gång, och det var besvarat. Han berättade att han hade varit kär i mig väldigt länge. I många år. Men han hade inte vågat säga någonting. Han visste precis vem jag var. Han visste allt om mig. Men jag hade som sagt aldrig sett honom förut.


Vi stog där länge. På den långa vägen, en fin sommarnatt. Kicki och hennes kille var inte kvar. Jag och den okända killen, som kallades för B, kysstes en massa. Gud, det var så underbart!


Det här var allt som var sammanhängande i drömmen. Sen drömde jag att den här fina killen ändrade på sitt utseende. Jag drömde om en knarkutredning, och om en lång bilfärd i en vacker natur.

Jag är helt förälskad i den här drömmen. Jag vill alltid minnas den. Och jag önskar att killen i den här drömmen kunde finnas på riktigt. Han var så underbar. Och han kysstes helt fantastiskt. Jag var kär och lycklig i drömmen. Det är mer än vad jag är nu..

Kommentarer
Skrivet av: TuffLoysan

Vet precis vad du menar om riktigt underbara drömmar. Brukar själv ha haft såna.. såna drömmar som man tänker på länge och ofta efteråt. Som man dagdrömmer om, och hoppas att drömmen ska slå in.

2008-04-21 - 00:30:11
URL: http://tuffloysan.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0