SM-guld!

I fredags fick jag verkligen vara med om en upplevelse. Efter att jag hade slutat jobba så gick jag ner på fritidsgården där Ida jobbar. Och där spelades det radio för fulla muggar. Ida missade ju att se matchen, men följde med den ändå med hjälp av radio och internet.

När HV gjorde mål så skrek vi! Jag hejjar nämligen också på HV, men jag är inte ett lika stort fan som Ida. Vilket fall som helst så blev det glädjetårar i massvis för Idas del när HV ann. Jag har aldrig sett henne i det tillståndet tror jag :D

När Ida hade slutat så följde jag och pappa henne en bit på vägen hem. Hon bor ju borta vid kyrkan, så det är ju en bra bit att gå, i mörker dessutom. Anna kom och mötte oss, och ni kan inte ens föreställa er vilken show jag och pappa fick uppleva! Anna var nämligen minst lika glad som Ida, och hade tagit med sig flaggor.

 

image141

Kommentarer
Skrivet av: MaSa

Ujujuj det där skulle syster Martina se. Om man går in i hennes lägenhet så kan man tro att man är i en HV shop. Så mycket grejer har hon på väggar, golv och tak. Kramis

2008-04-21 - 00:28:18
Skrivet av: Ida

Haha snyggast då!!! SÅ jävla lycklig fortfarande. PUSS!

2008-04-21 - 10:30:07
URL: http://jenkka.blogg.se
Skrivet av: Linda

JA du jag blev jätte glad när jag pratat med henne efter skrek jag på konfa lägret..... ÅHHH YES VI HAR TAGIT SM-GULD!

2008-04-26 - 12:50:57
URL: http://Roosan.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0