Nytt

image156

        


Mm, nu märks det att jag har fått lön. Mp3n jag köpte var nog det bästa jag har varit med om.
Väldigt lättsam, och dessutom så är det drag and drop funktion.
Så man behöver alltså inte sitta och tjorva med nån jäkla mjukvara, 
utan det är bara att dra över låtarna. Sjukt bra.

Också nya lurar till den då. Koss porta pro. Riktigt bra lurar tycker jag!

Nya crocs blev det också.
Mina svarta började bli lite väl nertrampade, så dom får duga utomhus numera.
Ville egentligen ha ett par rosa, men det fanns inte i min storlek, och inte skulle dom ta hem några nya heller. Håller foppatoffeln på att ha gjort sitt? Köpte även ett par till pappa :)

Äntligen har jag hittat mina efterlängtade harembyxor!
Det är tamejfan det skönaste jag någonsin haft på mig i byxväg! Och dessutom så är dom sjukt snygga!

Eftersom att jag älskar t-shirtar så blev det ett par sånna också.
Och fler kommer det att bli. Var så säker.

Har jag berättat att jag älskar att shoppa? :P

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Du måste ju spara till resan ju ;)

2008-04-29 - 22:13:08
Skrivet av: MaSa

oj namnet blev inte med så du vet vem det var från. MaSa så klart :)

2008-04-29 - 22:14:21

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0