Kamera

Igår slängde jag på mig ett linne och ett par shorts, satte mig på bryggan och tänkte sola en stund. Pappa gjorde mig sällskap, och vi började prata digitalkameror. Jag har ju funderat länge på om jag ska köpa en systemkamera eller en vanlig kamera. Jag berättade iallafall för pappa att jag hade kollat in en olympuskamera. Vattentät, stöttålig och frystålig. Och då tyckte pappa att vi skulle åka in och kika på den. Så jag hann sitta i solen typ 10 minuter.

Vi åkte in på OnOff. Och där stog jag ett bra tag och jämförde. Fick syn på en kamera från Sony som jag blev sugen på. Och den blev det.


image148


Kommentarer
Skrivet av: lisa

ha en fin solig och dag! :)

2008-04-23 - 15:49:40
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0