Härlig promenad!

I förrgårkväll kände jag inte av någon trötthet för fem öre. Så jag satt uppe till 3-snåret och broderade. Tänkte att jag skulle försöka lägga mig och sova en liten stund iallafall, men icke. Så jag kikade på film ett tag, sen bestämde jag mig för att ta en promenad. Så vid 6-tiden gick jag och Zorro ut. Det var underbart att få rensa huvudet och få i sig lite frisk luft. Också har jag konstaterat att Lit faktiskt är väldigt vackert.

        

image137

Vi gick bort till kyrkan, och eftersom att Idagumman är så morgonpigg numera
så passade vi på att surra med henne en stund :)

image138

Sen gick vi bort till mammas grav. Zorro sätter sig alltid så att han sitter med ansiktet riktat mot gravstenen, och helst vill han sitta nära. Han vet så väl vem det är som ligger där.
Han gnäller och låter så ledsen när han sitter där.

image139

Sen traskade vi hemåt. Vi tog ingen rask promenad, så vi var ute i lite drygt 1,5 timme. Våran promenad slutade iallafall på en halv mil. Och det är ju inte så dumt.
När vi kom hem så fick Zorro sin efterlängtade frukost :)

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Bilden på mig och Zorro blev ju faktiskt riktigt fin. Jag som kände mig som ja jag vet inte vad.. =P

2008-04-21 - 10:31:47
URL: http://jenkka.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0