Evangeline och Kicki&Pether-Bäbis

Sitter och tittar på bilder. Världens finaste små tjejer. Dom är helt underbara. Dom är sina mödrar upp i dagen tycker jag. När jag tittar på nyaste bilden så syns det verkligen vart den lilla skönheten har fått sina ögon och sin mun ifrån.

Jag har presenter åt Evangeline och Kicki&Pether-bäbis. Fast Kicki&Pether-bäbis present är inte riktigt färdigställd än om man säger så. Det är inget märkvärdigt. Men det kan vara lite småroligt med sånna presenter, tror jag :)


♥ Puss på Evangeline och Kicki&Pether-bäbis ♥

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hej gumman... Hoppas att allt är bra med dig.. När jobbar du nästa gång då? Ja jobbar på tisdag tror jag..
Kram kram

2008-04-05 - 20:25:40
URL: http://linda0644.blogg.se
Skrivet av: Annie

Tack gumman! =) Mår lite bättre på medicinerna men långt ifrån bra, antar att du vet hur det är =/ Men jag vet att det kommer bli bättre och det gör att jag orkar med den här skiten. Puss gumman!

2008-04-08 - 12:27:26
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0