Torsdag

Förra fredagen låg jag inne på sjukhuset pga en operation. Ni som vet exakt vad det handlar om vet ju att det blev ett ingrepp, så jag överdriver inte när jag säger att det var en operation. Aja, vilket fall som helst..

Så har det sett ut som en katastrof här hemma. Jag har fortfarande ont efter operationen (Undrar just hur länge man ska behöva ha ont? Jag var in på akuten i söndags för att jag hade så sjukt ont. Men dom ordinerade mig alvedon och sa att jag fick åka hem.) Men idag fanns det ingen återvändo. Så vi är precis färdiga med storstädningen. Skönt!

Igår åkte vi en sväng på Barnens Hus. Isabell fick en hoppgunga och en musiktv. Sen hittade vi en rolig leksak åt henne på Ica Maxi. Jag kallar det för en aktivitetstavla. Det är massa olika knappar på den, och den blinkar och låter. Hon har inte riktigt förstått det roliga med den än. Hon ser mest brydd ut när den låter :). Hoppgungan tycker hon om iallafall. Nån dag framöver så ska vi nog åka tillbaka till Barnens Hus och kolla på en lekmatta.

Tommy satt häromdagen och gjorde jättefina inbjudningskort. Så nu har vi postat till en del av gästerna. Resten ska få sina inbjudningar i handen. Tänk att vi ska gifta oss! Tänk att jag ska gifta mig med världens underbaraste person. Lycka!


Ne, nu ska vi försöka få till någon middag, och sen ska vi ut på promenad har jag bestämt.


Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Vet inte vad det hela handla om, men jag tror jag har förstått att du haft jobbigt med det. Hoppas att du snart mår bättre! Kram

2011-10-06 - 19:15:30
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: Sofie

Ah okej, de kan inte varit lätt. Men har ändå förståelse för att ni tog de beslutet!



Lägenheten ja, ja helt underbart att få flytta till större! Inte alls planerat att flytta nu men den bara dök upp, och inte lätt att hitta en 3a för typ samma pris som våran 1a nu! Ökar bara(!) 80,000kr i lån. De är ju ingenting här i stockholm.



Måla tak och sånt gör vi i 1an nu inför försäljning så de är inte så spännande mer nödvändigt ont haha. Men ska självklart lägga upp bilder på den nya lägenheten sen :) och vår hamnar nog snart på hemnet för beskådning ;)

2011-10-12 - 10:01:25
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0