Isabells önskelista update

Har suttit i flera timmar nu och klurat på önskelista och julklappar som vi ska köpa till Isabell. Av oss kommer hon att få 3 leksaker som vi tittat ut, också ska hon få kläder. Vi hinner säkert diskutera och ändra oss hundra gånger om innan vi har bestämt oss för vad hon ska få.

Jag tycker att det känns lite tiggigt att skriva en önskelista till Isabell. Fråga mig inte varför. Men svärmor/farmor efterlyser en önskelista, och enklast är det nog att lägga upp den här, för jag vet att hon läser :)

- En lekmatta med djur eller annat roligt motiv
- Bäddset
- Badkars-pelikan (förvaring för badleksaker)
- Kläder i storlek 80 och uppåt. Gärna bodys.
- Matskål + pipmugg
- En bjällerskallra



Kommentarer
Skrivet av: svärmor

Jag gillar önskelistor för det värsta jag vet är att köpa saker som ingen vill ha ;-)) <3

2011-10-18 - 12:14:40
Skrivet av: Annelie

Haha får lite frossa när folk säger matskål till barn. Det kanske heter så men jag förknippar det med djur :P Bra med önskelista! :)

2011-10-18 - 13:52:44
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0