Måndag

Gud vilket härligt väder! Här hemma har vi längtat efter regn då vi har haft nästan +30 inomhus.

Dagen har varit lugn. Isabell och jag badade en stund på förmiddan. Hon älskar att bada! Sen for vi iväg på affären och storhandlade. Har konstaterat att blöjor tar slut jäkligt snabbt.

Lyssnar just nu på Jay Smith, och sjunger med. Jag upptäckte häromdagen hur mycket jag saknar att sjunga. Jag har inte tagit en ton på jättelänge. Jag saknar gymnasiet, musiken, att sjunga i kör (som jag älskar). Musik och sång som har varit mitt största intresse sen barnsben, ägnar jag ingen tid åt längre. Det är säkert 3 år sen jag tog i gitarren senast. Jag hoppas att det intresset väcks till liv igen så småningom. Det är ett intresse som jag ärvt från pappa som är musiker, som i sin tur ärvt det av sin mamma. Och jag hoppas att det lever vidare med Isabell. Det skulle göra mig så glad!

Isabell sover, och älsklingen ligger på soffan och tupplurar. Så jag funderar på om jag ska färga håret eller steka pannkaka. Äh, det får bli håret.



Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0