Det är mycket nu

Jag känner mig stressad. Det är så mycket saker som händer nu, och kommer att hända framöver.

- Vi planerar renovering av lägenheten. Vi ska börja med köket. Tommy har varit jätteduktig och planerat, mätt och räknat ut hur det ska vara och hur det kommer att bli. Men jag känner att jag inte riktigt hänger med, och det blir jag stressad över.

- Vi planerar bröllop. Det är bokning av kyrka, fixa festlokal, bestämma vilka vi ska bjuda, skriva inbjudningskort, provsmaka tårtor, välja ut ringar, kläder, planera maten, och massa andra saker. Och nu har vi preliminärt satt ett datum. Det som är så synd är att vi inte kommer att kunna bjuda hela våra släkter. Vi vill ha en mindre cermoni, och jag känner på mig att hur vi än gör så kommer någon att bli sur och besviken. Och det får jag ångest över.

Och mitt upp i allt det här så försöker jag också koncentrera mig på att bli helt frisk. Och det absolut viktigaste är såklart Isabell. Hon kommer alltid i första hand!

Sen är det andra saker också som jag funderar över. Saker som inte gör situationen enklare direkt. Jag måste nog hejda mig lite och tänka över saker och ting, så att jag inte riskerar att bli överstressad och kanske sjuk igen.

Nu ska jag gå och natta den underbaraste lilla människan som finns. Våran fina Isabell ♥

 

♥ Mamma och pappa älskar dig mer än någonting annat ♥


Kommentarer
Skrivet av: Tirja

Bara säga till om du behöver bolla med någon! jag har två öron som gärna lyssnar! Om du behöver!



Men det mesta iaf det du skrev ut är ju jätte roliga saker att se framemot även om det blir stressigt!

Och hur NI vill ha erat bröllop har ingen annan rätt att bestämma över eller bli sur över! Det är ERAN dag och ingen ingen annans! <3

2011-06-16 - 22:36:38
URL: http://tirja.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Glöm inte i allt att bröllop ska vara fint, så tar stressen över så sakta ner lite. Bjud de som är närmast som kan dela all kärlek med er! <3

2011-06-17 - 10:03:06
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: LIZA

Söta bilder!

2011-06-17 - 10:44:03
URL: http://lizach.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0