Vecka 26 (25+3)

Helgen har varit mysig, även fast den började mindre mysig. I onsdags natt så kräktes jag. Vet inte om jag fått i mig något olämpligt kanske. I fredags så kom Tommy hem vid 09.00 på morgonen och hade väldigt ont i magen. Så vi har mest legat i sängen och tittat på film.

Vi har advetspysslat lite lätt den här helgen faktiskt genom att sätta upp julgardiner. Jag har hållit mig länge nog nu. Har längtat efter jul i flera månader. Men ljusstakarna får vänta tills nästa helg.

Idag har vi bakat också. Vit ischoklad, och lussekatterna står på jäsning och ska snart penslas. Tänk nästa år vid den här tiden. Då har man ett litet busfrö runt fötterna när man ska baka :) Så underbart! Jag längtar så sjuuukt mycket!

Angående bäbisen. Jag vet inte om jag har skrivit det förut, men det märks redan vem den stora favoriten är; Pappa! Så fort Tommy klappar magen och pratar med bäbisen så blir hon tokig och börjar sparka. Jag har fått för mig att hon gör det av glädje :)

Ne, nu ska vi fixa färdigt lussekatterna, sen blir det till att laga lite middag.


Från rutinultraljudet
(Har inte hunnit redigera bort kamerablixten)

Kommentarer
Skrivet av: cissi

Åh, va mysigt! :)

2010-11-21 - 19:50:53
URL: http://[email protected]

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0