Vaken inatt

Perfekt när jag ska kliva upp om bara en stund för att göra mig iordning och åka och jobba. Men det ska nog gå bra. Jag har gjort det många gånger förut (jobbat utan att ha sovit någonting på natten).

Har alldeles nyss skickat iväg en beställning på nya arbetströjor. Min svarta som jag har ramlar snart sönder, eftersom att jag tvättar den efter varje arbetspass. Men nu är dom här på väg. Det är inte billigt med arbetskläder. Dom här två tröjorna plus frakt gick på nästan 600 kr. Har även köpt ett par byxor på HM som jag ska ha när jag jobbar. Och dom kostade 300. Så arbetskläder för nästan 1000 kr. Plus att jag skulle ha behövt ett par nya crocs. Mina som jag har när jag jobbar är över 3 år gamla och väldigt utslitna och nertrampade. 500 kr till då på arbetskläder.





Känns både nervöst och roligt att börja jobba igen. Jag har inte jobbat på över 1,5 månad och det har troligen hänt mycket där sen dess. Tur att jag har jättebra arbetskamrater. Det är en trygghet.

Ne, nu ska jag försöka vila en stund åtminstone. Radion är mitt sällskap inatt.

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Huvva gumman. Hoppas du får någon ordning på sömnen! Puss

2010-05-16 - 13:04:36
URL: http://ekogatan.com

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0