Renovering i full gång

För ett par dagar sen satte vi igång. Vi har spacklat och slipat en omgång. Och ikväll spacklade älsklingen en gång till. Blir väl någon omgång till med både spackel och slipning, men sen så! Då får jag börja måla :) Dock inte med den riktiga färgen. Vi ska grundmåla först. Men det spelar ingen roll, jag får ju måla. Det tycker jag är kul!

Inte nu till helgen, men nästa helg så åker jag och älskling till IKEA för att köpa inredningen till klädkammaren. Tror att det kommer att bli superbra när det är klart.

Jag mår mycket bättre. Jag sover fortfarande oroligt och konstigt. Jag har fått insomningstabletter, men dom vill jag helst inte använda eftersom att dom kan vara beroendeframkallande. Så jag får helt enkelt jobba vidare med sömnen. I övrigt mår jag bra :)

Känner dock en oroskänsla över att jag ska jobba nu till helgen. Jag ska jobba 7-13.30 både lördag och söndag. Jag älskar ju jobbet, så jag förstår inte vad jag är orolig för. Nåväl, jag får ta det lite pö om pö. Det blir nog bra.

Ne, kanske man ska lägga sig igen och försöka sova.

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

2010-05-13 - 14:33:23
URL: http://ekogatan.com
Skrivet av: Annie

Ska ni åka själva eller vill ni ha sällskap?! Andreas och jag skulle också ha varit iväg på IKEA :)

2010-05-13 - 20:49:30
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: kickan

Skönt att höra att du mår bra :)

2010-05-14 - 23:02:21
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0