Nya datorer


Idag när Tommy hade slutat så åkte vi på OnOff och köpte oss en varsin ny dator. Jag har ångrat mig bittert nu på senaste tiden att jag köpte en liten dator, för allting jag gör på datorn behöver jag större skärm för.

Vi har jobbat och slitit ihop pengar i nästan ett år för att kunna köpa nya datorer, så det känns riktigt bra att äntligen få lön för mödan. Nästa projekt som vi ska spara ihop pengar till blir bröllop.

Tommy köpte en riktigt fin och bra stationär dator, skärm och en ljudanläggning.


Jag köpte en Samsung R580:



Jag är nöjd med mitt köp. Och en annan bra sak är att jag har en köpare på min lilla dator. Nu ska Tommy bara försöka att sälja sin.

Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Snygg dator!

2010-03-24 - 09:01:25
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0