Våran samling


Jag har egentligen aldrig samlat på någonting speciellt. Jag samlade på h&m:s plastpåsar i min ungdom, och hade väl närmare 700 st som mest. Men den samlingen dog ut.

En kompis till mig samlar på grisar. Hon har hundratals. En annan kompis samlar på får.

Jag kände att jag också ville samla på någonting, och nu har jag kommit på vad!

Badankor. Jag älskar dom! Jag vill ha dom i alla färger, storlekar och mönster. Vi har inte så många än, men det blir med all säkerhet fler.


Om ni tänker er att dom mindre ankorna på bilden är normalstora, så kan ni ju tänka er hur stor den till vänster är. Nästan som en fotboll! Den köpte Tommy åt mig igår. Dom finns på Ica Maxi.

Sitter och kikar på Bluebox hemsida där dom har jättemycket badankor.








Hittade till och med badankor som kommer att bli perfekt som
tårtdekoration till våran bröllopstårta :)



Samlar ni på nånting?
Berätta gärna :)


Kommentarer
Skrivet av: Tirja

Jag samlar på giraffer :) har nog nästan 100 st nu :) dock har min sambo förpassat dom flesta till garaget just nu :( men det ska bli ändring på det så fort vi fått det tapetserat i lägenheten :)

Kram

2010-04-04 - 17:55:43
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Skrivet av: kickan

Vad gulligt :)

2010-04-04 - 20:58:22
URL: http://kick86.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Du kanske ska maila till h&m och berätta att du samla på deras påsar förut, så kanske du får en rabattcheck eller nått hehe.

Jag har aldrig samlat på nånting själv förut, och har nog ganska svårt för det. Men nu har min sambo och jag börjat samla på klockor köpta i utlandet gjorda av stenar/kristaller. Sånna där stora stenar/kristall de sågat ut en skiva i. Sen så har de satt dit ett klockur, har två stycken nu, en från Finland, och en från Gran Canaria.

2010-04-04 - 22:19:47
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: cissi/lillasyster

Min lillebror samlar på kapsyler, och jag frågade honom häromdagen hur många han hade, så han sprang i väg och räknade, kommer tillbaka efter typ en kvart och svarar: 19 kilo ;) haha

2010-04-07 - 22:01:47

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0