Älsklings Zizzi


Som nog dom flesta vet så har ju Zizzi öppnat i stan igen. På öppningsdagen så var det förstås omöjligt att kika omkring i lugn och ro, och det var långa köer till provhytterna.

Jag gick dit ett par dagar senare och tittade lite, och det fanns ju så himla mycket fint.




Grått linne/tunika med zebraränder och dragkedjor.
Hade kostat 499;-, pappa köpte det till mig för 200;-




Jeans leggings, som känns som riktiga jeans, med snygga detaljer.
Hade kostat 499;-, jag köpte dom för 200;-


Det är så himla roligt att prova kläder där! Man tar storlekarna som man är van vid (i mitt fall XL) och inser att det är alldeles för stort. Linnet är det medium på!

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Legginsen såg snygga ut!

2009-11-08 - 22:08:39
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0