Dåligt samvete


Ja, det fick jag verkligen efter att jag ätit en pannkaka igår kväll. Jag som verkligen har gått in för att försöka äta så nyttigt som bara går, och motionera mera, måste verkligen ta mig i kragen nu, skärpa till mig, och vara snäll mot min kropp. Hoppas på att kunna börja simma i slutet på den här månaden.

I morgon klockan 11 kommer min personliga tränare hit och ska bo här tills på måndag. Han pratar inte så mycket, men han kommer nog att få mig på andra tankar ändå. Då blir det minst tre ordentliga promenader om dagen, och några kortare.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Äh en pannkaka hit eller dit ;) man måste få äta sånt som är gott ibland också utan att få dåligt samvete!

2009-03-11 - 18:34:27
Skrivet av: Kicki eller Pether

Håller verkligen med ovanstående! Tycker INTE du ska ha dåligt samvete över en sån liten grejj.. Det var ju inte direkt någon sockerbomb du satt och svulla!



Och man ska INTE må dåligt över de "misstag" man gör, eller det man unnar sig, man ska vara STOLT över det man klarar! PUSS

2009-03-11 - 20:09:23
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0