Tidsfördriv


Höger- eller vänsterhänt:
 Höger 

Humör just nu: Trött och småirreterad.

Favoritgodis: Vit choklad och blå/rosa flaskor :)

Är det nåt du absolut inte äter: Fisk! Ärtsoppa, bruna bönor, ärtor och en massa annat.

Kläder just nu: Svarta underkläder, svarta byxor, svart t-shirt.

Musik just nu: Metallica.

Vad sa du senast: Jag sjöng O Helga Natt :D

Sommarplaner: En utlandsresa kanske?

Längd och vikt: 160 cm, vikt? Alldeles för mycket.

Hur många kuddar sover du med: Jag har 4 kuddar i sängen, varav en har jag huvudet på :)

Spelar du nåt instrument: Gitarr.

Morgon- eller nattmänniska: Natt.

Vem är viktigast för dig: Mina närmaste vänner. Ni vet vilka ni är.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.

Har du några homosexuella vänner: Ja.

Tror du på mirakel: Absolut.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två.

Bio eller promenad: Det beror på.

Är du kittlig: Ja, sjukt kittlig!

Snarkar du: Nja, det gör jag nog kanske. Ibland.

Stjärntecken: Stenbock.

Största svaghet: Sötsaker.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Osynlighet.
Vad vill du jobba som: Undersköterska.

Chips, morötter eller godis: Godis.

Pizza eller hamburgare: Kebab.

Stökigt eller välstädat: Välstädat.

Gungar du på stolen: Nej.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Oja!

Hur många syskon har du: En lillebror och en storebror.

Vilket gymnasieprogram gick du: Omvårdnad en liten stund, Samhälle/Samhälle i två år, tog slutligen studenten från estet/musik.

Anser du att du är stark: Njah.
Brukar du sola: Ja, så ofta jag bara kan.

Kaffe, te eller inget: Kaffe :)


Kommentarer
Skrivet av: Linda

O jag väntar på uppdatering nu jag..S Var ett tag sen vi sågs.. Hoppas att allt är bra med dig.. Kram kram

2008-10-12 - 09:58:07
URL: http://linda0644.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0