Onsdagen.

Igår tog jag en sväng in till stan igen. Ville så gärna passa på att träffa Kicki, Agnes, Annelie och Evangeline när dom ändå skulle ner på stan. Annelies gulliga mamma var med också :). Vi strosade runt lite, och jag tyckte att det var så kul när både Kicki och Annelie ville gå in på vissa affärer samtidigt, för då fick jag passa på att prata med småtjejerna lite och dra vagnarna, *glad* :).

Efter en stund så drog sig Annelie, Evangeline och Annelies mamma hemöver, så jag, Kicki och Agnes gick och tog en fika tillsammans med Moa på pause. Jättemysigt. 

Väl hemma i Lit så bytte jag om till skitkläder och stövlar. Jag och storebror köpte nämligen ett dammpaket till pappa häromdagen. För en damm brevid huset är någonting han verkligen har önskat sig i många år. Så idag satte vi igång och grävde och fyllde duken med vatten. Just nu ser det inte så fint ut, men vi ska plantera blommor och växter runtom dammen senare. Framtida projekt blir att gräva ut en liten bäck från dammen och ner till älven. Det kommer att bli jättebra och fint när det är helt klart :) 




Kommentarer
Skrivet av: Tanya

Vad mysigt med en damm i trädgården.. tror det blir toppen =)

2008-06-12 - 11:33:10
URL: http://datsmore.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

:O Jag tänkte skriva precis som hon i övre kommentar! Iaf: Jätte mysigt =)

Vet ni hur ni ska dra vatten och så också tro? Puss!

2008-06-19 - 18:39:41
Skrivet av: Kicki eller Pether

Det var från mig!!! /Kicki

2008-06-19 - 18:40:14
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0