Dom senaste dagarna har varit jättehärliga

Jag har suttit på bryggan och solat. Så nu är jag kanonbrun! *Nöjd*. Också har det ju blivit ett och annat dopp. Storebror + sambo har varit här i helgen, och som alltid när dom är här så lagas det fruktansvärt god mat.

Idag har det däremot inte varit lika härligt. Jag kunde inte sova igår natt på grund av värmen, så jag somnade väl runt 06.30. Sen när jag väl vaknar så går det bara cirka en halvtimme innan jag får en mindre allergichock. Inte så jätteallvarligt, men inte så väldigt trevligt heller. Blev helt matt efteråt.

Fast jag tycker att det har varit riktigt härligt ur vädersynpunkt idag. Och speciellt nu på kvällskvisten då det kom en ordentlig regnskur. Skönt med sval och frisk luft. Så nu kan jag säkert sova i natt.

Antagligen så kommer jag inte att kunna åka in och gratta Rebekka på 21 års dagen i morgon. Men vilket fall som helst så säger jag grattis här och nu.



Kommentarer
Skrivet av: Tanya

Tack att du gillade bloggen =) den kändes lite mera jag än den jag hade tidigare.. Hörde att du å Henke hade träffat på varann, låter fint å kunna ta nån fika en dag =) Skulle vara jättetrevligt!

2008-06-11 - 12:48:28
URL: http://datsmore.blogg.se/
Skrivet av: Rebekka

Jag säertack här också :) Det var ändå kasst väder, och dom ringde ju och frågade om jag ville jobba. Vi får ta en picknick när vädret tillåter.

2008-06-11 - 21:24:31
URL: http://atthreeinthemorning.blogspot.com/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0