Syslöjdsfröken :)

Jag är tillbaka på jobbet, och här har magsjukan minsann inte gett med sig. Så det gäller att se upp, så att man inte åker dit igen.

Fick höra en trevlig nyhet när jag pratade med syrran förut idag. Alla som har jobbat som vikarie ska tydligen få en extra slant i morgon. Och det gråter man ju inte över. Eller jo, det skulle vara glädjetårar då. För det finns väl inget som är så välkommet som pengar just nu.

Btw, lillasyster ska minsann jobba som syslöjdsfröken i morgon. Hon är duktig min syster. Och GRATTIS för att du klarade provet. Det visste jag att du skulle göra, men jag ville inte pressa dig :). Puss!

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Ledig idag???? Kom förbi o hälsa på mig då.. Ja e personlig assistent idag.. Kram kram

2008-01-31 - 09:44:29
URL: http://linda0644.blogg.se
Skrivet av: Ida

Tack syster!!! =) Älskar dig!

2008-02-01 - 21:09:01
URL: http://jenkka.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0