Kläder :)

Igår så tog lilla familjen Falkesjö/Burström en sväng på stan. Isabell hade nästan inga sommarkläder så vi tog och köpte lite. Vi har letat som tokar efter helvita strumpbyxor, men det har inte funnits i Isabells storlek, men igår så hittade vi helvita i hennes storlek. Äntligen!

Älskar den blommiga klänningen. Den är så fin!
Rolling Stones och ACDC t-shirtarna valde Tommy :)








Har också beställt kläder åt henne. Eftersom att hon är en riktig kräkfia så kan man inte ha för mycket kläder. Det blir en del byten varje dag.

Jag älskar att titta på och handla kläder, men som tur är så blir det inte så ofta. Men igår så fick både jag och Tommy lite nytt också. Jag tvingade Tommy att titta efter trekvarts shorts eftersom att han bara har ett par. Och till slut så blev det både shorts och t-shirtar till honom. Jag köpte nya leggins, också unnade jag mig en tunika från Zizzi. Älskar den butiken!

Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Fina :)

2011-06-12 - 06:45:16
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: kickan

fina kläder :)

2011-06-21 - 00:18:53
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0