Födelsedagskalas :)


Idag hade vi lite försenat födelsedagsfika för mig. Vi bjöd hit Tommys föräldrar, Tommys syskon med familjer, och Kicki, Pether, Agnes och Rasta. Jättetrevligt!! Kände mig alldeles glad och varm i kroppen när alla var här. Tack så mycket allihopa för att ni kom!

Jag fick jättefina presenter också :)




Av Agnes, Kicki och Pether fick jag ett jättefint handavtryck som Agnes gjort. Det ramade jag in och satte upp i hallen där alla kan se det. Också fick jag tvättnötter. Och för er som inte vet vad det är så kan man använda dom när man tvättar kläder, istället för tvättmedel och sköljmedel. Om jag inte missminner mig så kan man använda dom till flera olika saker, tillexempel i skurvattnet osv. Jag har varit jättenyfiken på tvättnötter, så det var en jättebra present!
Tack så jättemycket!




Av Evangeline, Annelie och Andreas fick jag ett jättefint halsband och ett jättefint armband.
Så snygga! Älskar dom! Tack så jättemycket!



Av svärmor och svärfar fick jag ett presentkort på min absoluta favoritaffär Zizzi!
Dessutom så fick jag stickor + garn och en kurs i strumpstickning av svärmor.
Jättebra present eftersom att jag så gärna vill lära mig att sticka tjockstrumpor!
Tack så jättemycket!




Av Elias, Ella, Anders och Jessica fick jag/vi en jättefin dörrskylt som Anders gjort själv.
Riktigt snyggt arbete! Eller hur?
Tack så jättemycket!

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Tack själv för allt gott fika! :)

2010-01-10 - 19:24:52
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Kicki

Vad snyggt det vart! :) Tack för att vi fick komma, och tack för jättegott fika!!



(Men vi satte ju även in pengar på svenska naturskyddsföreningen i din ära) :)

2010-01-10 - 22:11:07
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0