Sjuttioelfte förkylningen


Jag vet inte vad som står på med min kropp, men nu är jag klen igen. Ordentligt täppt i näsan, hostig och febrig. Jag tror att en bidragande orsak är att jag tror att jag är frisk, också klär jag inte på mig ordentligt när jag går ut. Sen är det många andra runt omkring som är förkylda, så man drar ju det här eländet emellan hela tiden.

Hur som haver, man kan inte låta lägenheten rasera ihop bara för att man är sjuk (vilket den redan har gjort känns det som. Det ser ut som en svinstia här!). Så nu är det bara att sätta igång med disk och annat tråk.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Man måste alltid klä på sig ordentligt! Kan inte tjata nog om det!

2010-02-15 - 08:52:37
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: svärmor

kom också ihåg att små barn har giftiga förkylningsbaciller. Jag har varit småförkyld hela vintern för att jag gosar barnbarn när de är förkylda.

Prova att undvika barn tills du är riktigt frisk.

Krya på dig. Kramar ifrån svärmor <3

2010-02-15 - 11:55:11
Skrivet av: Kicki

Och drick vatten så du får ur skiten ur kroppen!! Och sen ska du vara ute mycket så du får bygga upp ett bättre immunförsvar, äta frukt och undvika sånt som du vet är onyttigt!! :)

2010-02-15 - 17:59:08
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Givetvis ska moster få se bilder. :)

2010-02-20 - 11:04:11
URL: http://jenkka.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0