Sjuk och rastlös


Det har verkligen inte blivit mycket gjort för mig dom senaste dagarna. I vanliga fall tycker jag om att joxa på här hemma, ta fram dammsugaren en sväng, städa toaletterna, sortera in räkningar i pärmar, baka. Men jag har varken haft lust eller ork till det nu. Inte så konstigt med tanke på att jag är sjuk. Samtidigt som jag inte har orkat göra någonting så har jag kännt mig rastlös. Hur löser man det? Nu känner jag iallafall att jag är på bättringsvägen. Skönt.

Jag blir alldeles brydd över mig själv! Förut idag så såg jag att jag hade fem missade samtal och tre olästa sms på telefonen. Bland annat så hade jag fått ett sms från Tezz där hon skrev att hon hade varit och plingat på här. Sover jag så djupt att jag varken hör telefon eller ringklocka? Jag brukar flyga upp ur sängen när telefonen ringer, men inte nu tydligen.

Senare idag så ska jag åka med Elin och handla lite. Jag orkar inte sitta inne längre, även fast jag lovade mig själv att inte kliva upp ur sängen förrän jag var helt frisk. Kylskåp och skafferi måste fyllas på trots att man är sjuk.

Kanske man ska göra ett till tappert försök att sova? Jag vaknade för en stund sen av att Tommy och Zorro snarkade i kör. Sötnosar.




Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Krya på dig!

2010-02-04 - 06:48:17
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Hoppas du blir bra snart!

2010-02-04 - 09:27:27
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Cissi

Krya på dig!

2010-02-04 - 13:21:52

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0