Magsjuk


I lördags åkte jag och Tommy hem till storebror, Elin, Nova och Leeah. Tommy och Markus lagade jättegod mat. Hemmagjorda hamburgare, hembakat hamburgerbröd, hemmagjorda strips. Efter maten så spelade vi två omgångar TP, och sen tittade vi på kort. Himla trevligt hade vi :)

Mindre trevligt blev det när jag och Tommy kom hem igen. Jag började må jättedåligt. Ett sjujäkla magknip och illamående som inte var av denna värld! Jag la mig i soffan och somnade till en stund, och när jag vaknade igen så trodde jag att det hade gett med sig, men inte. Jag var uppe i princip hela natten och kräktes. Hann bara lägga mig i sängen så var jag tvungen att kuta igen.

Det tog emot att tacka nej till jobb för andra gången den här veckan. En jobbarkompis ringde igår och frågade om jag ville komma och jobba, men det gick ju tyvärr inte. Känns verkligen inte bra.

När jag tänker efter så är januari och februari riktiga skitmånader för min del! Om jag inte minns helt fel så var jag ofta sjuk under den perioden förra året, och även året innan det.

Ja ja, det är bara att hoppas på att jag inte åker på nåt mer skit nu.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Jobbigt :(

2010-02-08 - 06:54:37
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Kicki

Krya!

2010-02-08 - 17:41:58
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Skrivet av: Kicki

Det ligger vid rondellen vid stora kyrkan! (gamla gaylokalen)

2010-02-11 - 19:55:39
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0