Så där ja


Har precis gräddat klart dom sista rågbullarna. Får se sen hur dom smakar. Kan säga att det luktar väldigt gott iallafall.

(Lånad bild)


Om en liten stund ska jag baka formfranska tänkte jag. Så att Tommy också får smaka på något nybakat när han kommer hem. Eftersom att det är russin i rågbullarna så vill han nog inte äta dom. Han är inte så förtjust i russin.

Sen som pricken över i:et så ska jag göra chokladbollar. Får besök senare i eftermiddag och tänkte att jag skulle bjuda på något mums.

Och inte nog med det, jag ska försöka samla krafter till att rensa 5 liter lingon också. Ja Kicki, det blev en del lingon :) Jättefina, stora, röda bär!

Igår storstädade jag. Känner mig som en riktig hemmafru :). Tommy (och säkert alla andra också för den delen) tycker säkert att jag är en extrem pedant. Men jag tycker om att ha det städat och fräscht. Så är det bara. Men igår städade jag extra noga, eftersom att vi skulle visa lägenheten för en intressent :)

Ne, åter till dagens sysslor.

Kommentarer
Skrivet av: MaSa

Det där såg gott ut :) Vilken städtant du är Sarah ;) Du kan få komma och städa hos mig i Ljungaverk när jag flyttat dit. Är ju bara 10 mil till Östersund :)



Kramis

2009-09-10 - 09:50:21
URL: http://mathiassaxin.blogg.se/
Skrivet av: Kicki eller Pether

Härligt att få baka å hålla på :)

Vi hittade inte så mycket lingon och det var rätt kartigt, men vi fick litegrann iaf. Tror det vart 4,5 liter nästan. Jag använder bärplockare så det vart rätt skräpigt, men mamma plockar för hand så hennes del var inte särskilt jobbig att rensa. :)

2009-09-10 - 15:32:02
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0