Lista


Jag vaknade av en mardröm för en stund sen, och vågar inte riktigt somna om än. Typiskt, jag som somnade så gott, och i bra tid dessutom!

Snodde en lista av Annelie.


HAR DU:

-Ett förhållande: Ja, sen drygt ett år tillbaka.
-En bästa vän: Ja. Pappa är min bästis :)
-Haft ett seriöst förhållande: Ja.
-Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
-Blivit kär vid första ögonkastet: Ja.
-Fått ditt hjärta krossat: Ja.
-Skrikit åt en lärare: Oja, mången gång.
-Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja.
-Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja, tyvärr.
-Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja.
-Snusat: Tyvärr så snusar jag.

DAGENS (tidigare igår):

-Klädsel: Stor svart t-shirt, blåa trekvarts mysbyxor.
-Smink: Piffade till mig lite innan tjejerna kom på middag. Ingen speciell sminkning. Foundation, puder, ifyllda ögonbryn, rouge och mascara.
-Frisyr: Uppsatt i slarvig knut.
-Låt : AFI - Love Like Winter
-Vill ha: Flera par jeansleggings.
-Sjuka: Ingen.
-Drog: Snus.
-Saknad: Mamma. Varje dag!
-Köp: Ingenting.
-Godis: Chokladtårtan som jag bjöd på till efterrätt.
-Attityd: Nöjd och glad.
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Plocka ögonbrynen.


FÖRSTA:

-Bästa vän: Kicki, som är en av mina bästa vänner än idag!
-Bil: (Min och Tommys) en Audi kombi.
-Kärlek: När jag var runt 5-6 år. Erik.
-Husdjur: Fiskar.
-Semester: Har aldrig varit på någon utlandssemester. Men semester för mig har alltid varit Veksjön. Så det var med sannolik het min första semestertripp.
-Jobb: Förutom sommarjobb så var mitt första jobb timvikarie på Häradsgården i Lit, där jag fortfarande jobbar.
-Köpta skiva: Oj vad länge sen! Idde Schultz.
-Piercing: Öronen. Och förutom öronen så var det näsan.
-Konsert: A-teens på stortorget i stan.

SISTA:

-Personen som smsade dig: Storebror.
-Personen som du kramade: Tommy.
-Personen som ringde dig: Pappa.
-Personen som du ringde: Pappa.
-Alkoholdrycken: Päroncider.
-Bilfärd: Iförrgår.
-Filmen du såg: The Proposal med Sandra Bullock.
-Gången du grät: Häromdagen.
-Måltiden: Uncle bens sweet n' sour till middag.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Men nu när du skriver det! Jag var ju också på A-teens på Stortorget! Och Håkan Hellström eller vad han heter var ju också där då :)

2009-10-20 - 09:09:46
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: MaSa

Hehe nä det är inte giftastankar riktigt än ;) Men det kommer nog det med. 1a mars så ska vi flytta till hus som vi ska få hyra så det kommer bli inflyttningskalas till våren så då är ni välkommna. Finns även gästrum om man vill sova kvar :)

Kram

2009-10-20 - 11:31:53
URL: http://mathiassaxin.blogg.se/
Skrivet av: Cissi

ÅH! jag var också på den dära a-teens konserten! :D

2009-10-20 - 18:25:15
Skrivet av: kickan

Haha.. jag älskar listor :)

2009-10-21 - 15:05:14
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0